Administratief financieel medewerker (24/32uur per week)
Ben jij in staat om te zorgen voor een tijdige, juiste en betrouwbare registratie, verwerking en rapportage van de administratieve en financiële stromen van het bedrijf? Ben jij pas tevreden als alle administratieve processen optimaal ingeregeld zijn? Ben je op zoek naar een leuke verantwoordelijke functie met veel afwisseling in werkzaamheden en leuke collega’s? Wellicht hebben wij dan de ideale werkplek voor jou!
Wegens groei van onze organisatie, is NED fire & security op zoek naar een administratief financieel medewerker.
Wie zijn wij:
NED fire & security is al 15 jaar een toonaangevend dienstverlener van brand- en beveiligingsoplossingen in Nederland. In de afgelopen vijftien jaar hebben we veel mensen geholpen bedrijven te beveiligen, en we kijken ernaar uit om dit werk in de toekomst voort te zetten.
Functieomschrijving:
Als administratief financieel medewerker bij NED fire & security ondersteun je de commerciële en financiële bedrijfsactiviteiten. De functie kent administratieve, commerciële, technische, beheersmatige en analytische aspecten, waarbij meerdere zaken tegelijkertijd aandacht behoeven.
Wat ga jij doen als administratief medewerker?
- Je houdt je bezig met administratieve werkzaamheden zoals de orderverwerking, waarbij je ook regelmatig correspondeert met klanten per telefoon en mail
- Je zorgt voor het invoeren, verzamelen, controleren, registreren en coderen van gegevens
- Je verwerkt, analyseert, toets en rapporteert over administraties
- Je controleert de uitvoering van administratieve procedures
- Je geeft administratieve procedures vorm
- Je verzorgt managementinformatie en -rapportages
- Je gaat werken met het Syntess Atrium ERP systeem
Wie is onze administratief financieel medewerker?
- Je hebt een afgeronde mbo (niveau 4) of hbo opleiding, bij voorkeur in een administratieve financiële richting
- Een sociale, ondernemende, proactieve persoonlijkheid met aandacht voor details.
- Je bent bereid om opleidingen te volgen
- Je hebt een dienstverlenende houding en je bent communicatief sterk, zowel in woord als geschrift en weet je gemakkelijk te schakelen tussen verschillende afdelingen
- Verder beschikt je over een scherpe blik, je werkt nauwkeurig en je bent zelfstandig
- Vooruit kijkend en je houdt ervan om zaken simpel te houden
- Je kunt met verschillende projecten tegelijk bezig zijn
- Je hebt kennis van bedrijfs- en klantprocessen
- Ervaring met Syntess is een pre
- Je bent flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag
- Je hebt bij voorkeur minimaal vier jaar werkervaring
Wat bieden wij jou ?
Wij realiseren ons dat we niet zomaar wat van je vragen. Van ons mag je dan ook wat terug verwachten:
- Je gaat werken bij een mooi Zutphens bedrijf met een informele werksfeer en leuke collega’s die altijd bereid zijn om jou te helpen
- Een jaarcontract, met de intentie om naar een onbepaalde tijd contract te gaan;
- Een salaris tussen de € 2.500,00 en de € 3.400,00 afhankelijk van je kennis en ervaring;
- Volop gelegenheid om jezelf te ontwikkelen via het aanbod aan training & opleidingen;
- Reiskostenvergoeding (indien van toepassing)
- Genoeg vakantiedagen om de balans tussen werk en privé goed te houden
- Je krijgt een leuke afwisselende baan met veel vrijheid en verantwoordelijkheid
- Bij goed functioneren kans op een vast dienstverband
- En niet te vergeten een leuk team van collega’s om samen mee op te trekken, om mee te
- ondernemen, van te leren en om lol mee te hebben.
Help jij ons uit de brand?
Heb je nog vragen? Je mag altijd even bellen of een bericht sturen naar Jan Stinissen, 0575 5889391. Wil jij ons team komen versterken? Stuur dan je CV met een korte motivatie naar hrm@nedfs.nl.
Ook als je niet aan alle eisen voldoet, maar dit wel als een ultieme uitdaging ziet, maken we graag kennis met je.
Spreken we je snel?